سفرهای

کاری روزانه

سریع، ساده، راحت و ارزان

سفرهای
کاری روزانهسریع، ساده، راحت و ارزان

دیگه خبری از معطلی، شلوغی ، سرما و گرما نیست

رفت و آمدهای راحت تر با هیرا

ساده، سریع و راحت

در هر زمان، به هر جایی که خواستید ساده، سریع و راحت رفت و آمد کنید.سفر های روزمره کاری، رویداد و سمینار، دوره آموزشی، دانشگاه یا باشگاه  فرقی نخواهد کرد. همیشه همران هایی از دوستان و همکاران شما هستند که قصد عزیمت به مقصد شما را داشته باشند.

طراحی شده برای کیف پول شما

همپیمایی در هیرا هزینه های حمل و نقل رومزه شما بسیار کم خواهد کرد، حتی کمتر از هزینه حمل و نقل عمومی.وقتی هزینه های رفت و آمد های روزانه به وسیله همپیمایی کمتر و کمتر شود، درآمد خود را بیشتر پس انداز خواهید کرد.

سفرهای لذت بخش

مطمئن باشید زمان سفرهای همپیمایی با هیرا، به بهترین زمان های ساعات روزانه شما تبدیل خواهد شد چرا که ساعاتی که می توانست کسل کننده باشد را با دوستان یا همکاران خود هم مسیر بوده اید یا با افراد جدید آشنا شده اید.

رفت و آمد با آرامش خاطر

با سواری برو، هزینه اتوبوس بده!


سفر بیشتر؛ امتیاز بیشتر؛ هزینه کمتر


معرفی دوستان = سفر رایگان


شما فقط سفرهای روزانه تون رو ثبت کنید

هیرا
هواتونو داره . . . !

3 گام ساده تا

اولین تجربه همپیمایی

  • اپلیکیشن هیرا رو نصب کن
  • هم مسیر خودت رو پیدا کن
  • اولین سفر همپیماییت رو انجام بده
shape

نظرات سایر همران ها

من همیشه با تک سرنشین سرکار رفتن و برگشتن مشکل داشتم. همش دنبال راه حلی بودم برای این معضل. بعد از اینکه با هیرا آشنا شدم و یکبار همپیمایی رو امتحان کردم، دیدم دقیقا همون چیزیه که تو فکرم بود.

میثم / برنامه نویس، طراح سایت

من تا چند ماه پیش ماشین نداشتم و منزل مون هم بیرون شهر بود.چند بار با همران های هیرا به راحتی به محل کارم رسیدم.همون موقع تصمیم گرفتم هر وقت ماشین خریدم همران هیرا بشم. الان که ماشین خریدم از همران های پر و پا قرص هیرا هستم.

ابوالفضل / کارمند بیمارستان

هیرا در کنار سازمان ها

هیرا قادر است همپیمایی را جایگزین شیوه های رایج حمل و نقل در سازمان ها کند؛ این کار هم از نظر ذخیره ی هزینه در بخش حمل و نقل سود مند است و هم با تاثیراتی که در بخش منابع انسانی دارد، می تواند کمک بسیاری به مدیریت منابع انسانی کند.

هیرا در کنار سازمان ها

در باشگاه همراهی هیرا، به غیر از جایزه‌های مربوط به خودروها، بخشی نیز متعلق به کاربران هیرا است؛ چه کاربرانی که خودرو ثبت کرده‌اند، چه دیگر کاربران. بدیهی است در بهره مندی از جوایز هیرا، کاربرانی که خودروی خود را ثبت کرده و در حال استفاده برای همپیمایی باشند، دسترسی سریع تری به جوایز خواهند داشت.

مهم‌ترین دلیل استفاده از خودرو در همپیمایی، فایده اجتماعی و ایفای مسئولیت اجتماعی است تا شهر و هوای شهر از تردد خودروی ما آسییب نبینند و ترافیک را بتوان حذف نمود. در کنار آن، هیرا برای خودروهای ثبت شده که به همپیمایی می‌پردازند، مزایای مضاعفی نیز قرار داده که باعث سهولت استفاده از خدمات و کاهش قیمت آن‌ها به سود کاربران خواهد بود. این مزایا شامل تخفیف خدمات مربوط به سرویس‌های دوره‌ای خودرو، معافیت از پرداخت عوارض، معافیت از طرح‌های ترافیکی مانند زوج و فرد و... هستند.

خیر! استفاده از هیرا مستلزم داشتن خودرو نیست اما بهتر است افراد هر از چند گاهی از خودروی خود برای انجام همپیمایی بهره ببرند تا هم سیستم همپیمایی قوی تر عمل کند و در نتیجه فواید بیشتری برای کاربران داشته باشد و هم بتوانند از مزایای ویژه خودرو که هیرا ارائه میکند بهره ببرند.

بدیهی است که انجام همپیمایی، نمی‌تواند احتمال ابتلا را افزایش دهد؛ چرا که کسی که همسفر شماست، کسی است که در طول ساعت کاری با شما در یک محیط مشترک به فعالیت می‌پرداخته است.

هیرا یک سرویس استخدام خودرو نیست که نگرانی نبود خودرو یا پیدا نشدن آن وجود داشته باشد. با هیرا، کسی که همسفر شماست، همکار شماست؛ این یعنی برعکس دیگر سامانه‌‌ها، حتی روزی که شما در محل کار حاضر نباشید، او این مسیر را طی خواهد نمود.

 همسفر شدن با کسی که یک روز کاری در جوار شماست، تنها و تنها امنیت پیمایش سفر را بهبود می‌بخشد و یقینا نمی‌تواند خطر آفرین باشد. اما هیرا نیز، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، پس از احراز هویت افراد و بررسی دقیق، امکان همپیمایی را فراهم می‌کند.

هیرا را می‌توانید از صفحه اصلی سایت هیرا و فروشگاه play store دریافت و نصب کنید.

هیرا با برخورداری از بسترهای لازم برای همپیمایی و نیز حمایت های سازمانی، می‌تواند برای هر سازمان برنامه جداگانه‌ای طراحی و اجرا نماید تا در هزینه های حمل و نقل سازمانی صرفه جویی کند و مزایای بیشتری برای مدیریت سازمان به ارمغان آورد. همچنین هیرا در مدیریت منابع انسانی و روابط عمومی نیز می‌تواند جایگاه ویژه‌ای  داشته و کمک های شایانی به سازمان ها ارائه کند.

shape shape

ماشین داری؟

میخوای بدونی چرا نباید سفرهای روزانه ات تک سرنشین باشه؟